Yoga:insanlik icin eski benim icin yeni bir kesif

Onceleri hareketi yapinca 'hah yoga yaptim,oldu' sanirdim,nefesle yapmayi da mantigini da anlayamamistim!Haziranda kisacik tanima firsati buldugum bir Yogi bana nefese odaklan gerisi kendiliginden olur dedi. Nefes... Evet hersey bir nefesle baslamisti. Dogumla olum arasindaki tek fark nefes;nesini anlayamiyoruz ki? Kulagimizi duymak icin kullanmadigimiz gibi burnumuzu da nefes alip vermek icin kullanmadigimizdan hep bu arayislar,kendine yola cikmalar,ne aradigini bilmeyip oze donmeye calismalar!... Daha mutlu olmak,daha cok seye sahip olmak,daha rahat bir yasam surmek ugruna dibinde debelendigimiz cukurdan cikmak icin tum ugrasimiz!... Hep zor olanin dogru olduguna takildigimizdan gozumuzun onundeki basit gercegi de goremiyoruz. Yasamin temeli cok basit:nefes al,ver... Gerisi kendiliginden geliyor ✔ İyi geceler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk