Yeteneksizlik!

Günlerdir düşünüyorum... Bankacılıktan sıkıldım bırakmak istiyorum desem ne iş yaparım diye hiç birşey bulamıyorum. Alternatif iş imkanlarına bakıyorum bazen ama sonra hemen vazgeçiyorum. Benim hiç birine yeteneğim yok ki! Herşeyden biraz öğrenmeye çalışırken bir konuda tam anlamıyla uzmanlaşmaktan ne kadar uzaklaşmım meğer! Özel ders versem diyorum Bennuyla nasıl olacak, vakit mi var? Blogumda aktif olayım diyorum ama ne öyle her gün değişik şeyler yazacak kadar hareketli bir hayatım var ne de değişik konularda ilgim ve bilgim! Enerji, meditasyon, nefes terapisi konularına ilgiliyim, sürekli de okuyorum ama henüz yazacak, deneyimlerimi paylaşacak kadar bilgili de değilim donanımlı da!... Bir site açsam, ya da zaten faaliyet gösteren sitelerde bazı ürünlerin satış işine girsem ne satacağım! Organizasyon işlerine zaten hiç başlayamam; İzmir zaten küçük biryer ayrıca zaten bu işi profosyonel olarak yapan bir çok şirket ve insan var! Bir ürünün satışıyla ilgili organizasyona dahil olayım desem etrafta bunu yapan sayısız insan var! Bu yaştan sonra yeni bir hobiye başlanabilir mi, yeni bir yetenek geliştirilebilir mi hiçbir fikrim de yok! Aslında bu işi seviyorum ben; ama böyle sabah git akşam gel, bir ekranın karşısında saatlerce didin uğraş kredi ver, hesap aç bana artık mantıksız geliyor. Hep diyorum: bana bir laptop, bir cep telefonu bir yazıcı-tarayıcı versinler ben bu işi evden de yapabilirim. Ama şimdilik böyle bir imkanım yok! Kısacası bende umut yok!



Oysa ne hayallerim vardır küçükken; ne çok yeteneğim!... Okumaya yazmaya nekadar meraklıydım, bebeklerime elbiseler dikerdim, incik boncuktan takılar yapar satardım, iyi olduğum konularda özel ders verirdim, daha lisedeyken şiir sergisi bile açmıştım!...

Sonra ne mi oldu? Büyüme telaşı, üniversite kaygısı, iş bulma endişesi, evililik hayatı, işte konum ve şehir değişiklikleri, çocuk derken hiç anlamadan bugünlere gelivermişim!...Hani eskiler derler ya 'ağzım burnum diyene kadar akşam oldu' diye benim de birşeyleri sorgulayana kadar 34 yıl geçti! Bundan sonra değişir mi birşeyler; yeni adımlar atabilir miyim yaşayarak göreceğim!...




Yorumlar

  1. Bir sabah olur da yeni bir iş kurmaya karar verirsen, eski dost oğuz internet üzerinden işini tanıtman için gerekli olan bilgi ve deneyimini senin için kullanacaktır.

    Hayat riskleri analiz edip doğru olanlar yolunda ilerlemek çoğu zaman. Rahat ve düzenli bir yaşamı bırakmak da zaman geçtikçe zorlaşıyor diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Eski dost Oğuz aslında bende tam o internet üzerinden tanıtma işini yapmak istiyorum!ama nerede nasıl öğrenebilirim hiçbir fikrim yok!

    YanıtlaSil
  3. Ankara içi tüm çiçek siparişleriniz istediğiniz ilçeye hızlı bir şekilde teslim edilir.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk