Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Bu hayatta hiç birşey tesadüf değil diyor kitaplar... Öyleyse 5 aydır kitaplığımda okunmak üzere bekleyen bu kitabın tam da kilo veremeyişimle ilgili en çok isyan ettiğim bir zamanda karşıma çıkması da tesadüf olamaz! Tabi hiç bir şey yapmadan pazartesiden bu yana 1 kg'nin hayatımdan kayıp gidişi de!... Dün yaptığım araştırmalardan sonra almaya karar verdiğim kitaplar zihnimde eve gittim! Güya ders çalışacaktım! Kitaplığımda o kitabı gördüm sonra... Bu kitap diyet kitabı değil, aksine diyeti hayatımzıdan tamamen çıkartmamız gerektiğini söylüyor! Diyet yapmadan zayıflayabilmek için uymamız gereken 4 temel kuraldan bahsediyor: 1) Aç olduğunuzda yiyin 2) Sadece canınızın çektiğini yiyin, yemek zorunda olduğunuzu düşündüğünüz şeyleri değil 3) Bilinçli yiyin ve her lokmanın tadını çıkarın 4) Doyduğunuzu düşündüğünüz anda durun. Ayrıntılar ve diğer ipuçları için kitabı mutlaka okumak gerek! hem de sindire sindire!... Yazılanları hepimiz biliyoruz aslında ama bu en iyi bildiğin dersin sınavında heyecandan soruları yapamamak gibi bir şey! Üstelik bu sınavın cevapları da bize veriliyor; yapmamız gereken sadece anlatılanları hayatımıza uygulamak. Gel gör ki beyin ve bilinçaltı almak istediğini alıyor kendine! İçimdeki blokajlar, kabullenemediğimiz düşünceler, geçmiş inançlar engelliyor diye okuyoruz ve sonra buna takılıp kalıyoruz. Çünkü esasında hiç bir kitap, hiç bir çalışma bizi çözüm için yönlendirmiyor! Kendimize yol gösterici istiyoruz; bulamadıkça da daha çok debeleniyoruz! Dün akşama kadar ben de öyleydim! Paul Mckenna'nın kitaplarını biliyordum, daha önce Hayatınızı 7 Günde değiştirin kitabındaki CD'yi de dinlemiştim ama bu kitap başka! Zayıf insanların düşünce sistemleriyle ilgili 15 yıllık çalışmasının meyvelerini almış bence! Ben bu sabah itibariyle değişimi yaşamaya başladım!(Sabah 1 Activia kahvaltı zamanı yedim sadece,ki dün öğlen 1 itibayila hiçbir şey yemedim! Canım çekti sanıp açtığım Karam'ı yarım bırakıp kenara koydum ve şuan canım hiç istemiyor! Sabah son kez tartılıp 2 haftalığına rafa kaldırdım!) Ozaman değişim başlasın... :)

Yorumlar

  1. kitabı nerden temin edinebiliriz acaba:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm kitapçılarda var, internet sitelerinde de var! tavsite ediyorum mutlaka okuyun :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk