Regresyon çalışmam;öncesi ve sonrası...


Aralık 2012, bir cuma gecesi, Beyaz Show!da tanıdım Tuğçe Işınsu'yu... 21 Aralık yaklaşmak üzereydi, herkesin kıyamet senaryoları ortalıkta dolanıyordu. Beyaz bu tabi konuyu hemen deşmeli; işinin uzmanı olduğu konuşmalarından belli spritüel danışman ve yaşam koçu Tuğçe Işınsu'yu konuk etti programına. İşte o gün hem açıklamaları, hem programda tanıttığı kitabıyla dikkatimi çekti Tuğçe Işınsu. Ortalıkta yaşam koçuyum diye dolaşan birçok insanın aksine açıklamaları sağlam temellere dayalı ve mantıklıydı. Hemen Melekler ve Dünyanın Kurtuluşu kitabını aldım ve bir solukta okudum. Sonra bir daha ve bir daha.. Ve diğer kitaplarını da... Twitterdan, Facebooktan ve blogundan takip etmeye başladım, yazıklarını paylaştım. Taa ki pazartesi gününe kadar!...

Pazartesi günü Tuğçe hanımla görüşüp Perşembe akşamı 22.30 için regresyon terapisi için randevu aldım.Neler mi oldu?Gözlerimi kapattım ve tuğçe hanımın yönlendirmeleriyle bilinçaltımın, geçmiş yaşamlarımın derinlerine gittim ve içimde hissettiğim engellenmiş olma hissimin kaynağına indim. Yönlendirmeleri doğrultusunda bilinçaltımın yarattığı her sahneyi Tuğçe hanım melekler yardımıyla anılarımı şifalandırdı.

Terapi öncesi ben ile sonrası ben arası öyle dağlar yok; herşey çok pozitif, laylalom hayat diye birşey olmadı elbette, sonuçta sihirli değneği olan bir peri değil tuğçe hanım! Ama özellikle beni rahatsız eden,önüme blok olduğunu hissettiğim kişileri altın bir kovaya koyup yok etme ve eterik kordon bağlarıyla bağlı olduğumu hissettiğim kişilerle bağımı altın bir makasla kesme çalışmalarından sonra bugün o kişilere karşı hiç negatif ve rahatsız edici duygum kalmadı. Hatta kocaman bir hissizlik var... Sanki onlar hiç yok gibidiler, sanki hiç rahatsız etmediler sorunlu varlıklarıyla... 21 gün içinde olumlu değişimleri görecekmişim.

Ben ilk adımı attım. Yaşam da aydınlatsın yolumu meleklerin şifalandırıcı enerjisiyle...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk