Bir kitap:Sevginin Yerini Yemek Alinca

Dunden beri dusunuyorum; tam haftalardir diyet konusu yapmaz,diyetle ve kendimle iliskimi takintidan yasam stiline cevirmis,hayatima yoga gibi bir guzelligi katmisken aylardir rafta duran o yemek kitabini neden okuma ihtiyaci hissettim? Okumak degildi benimki hatta yuttum,cigerlerime kadar sindirdim. Bazi cumleler icime batti, gecmisimden temizleyemedigim bazi anilari kanatti. Bugun birden farkettim! Bu sefer bu kitap karsima diyetten degil niyetten cikmis! 🙏😊 Meger son birkac aydir yemegin yerine daha guzel kavramlar koymayan basladigimi anlatiyormus bana... Evet kitabin ana konusu tam da bu! Kucukken bizi kisitlayan,onumuze ket vuran, tercihlerimiz icin yargilandigimiz, kirildigimiz her olaydan kacis noktamizmis yemek. Bizi asla sinirlamayan,sekle sokmayan,terketmeyen tek gercegimiz... Artik biliyorum;bundan sonra benim icin kacis noktasi olmayacak yemekler! Artik hayatimda daha guzel gercekler var benim, ve daha mutlu anlar yaratabiliyorum... Ve tum motivasyonumu daha zayif olunca daha mutlu olacagim hayalinden simdiki hayatta sahip olduklarim,kendime kattiklarim ve yapabildiklerimle mutluyum gercegine donusturmeyi seciyorum... Tesekkurler hayat 🙏

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk