Reiki yolunda 1.yıl 🙏

Zaman çabuk geçiyor... Güzelliklerle doldurabilmek elimizde... Ben de tam 1 yıl önce bir pazar mutsuz,umutsuz,şüpheli ama çok istekli olarak çalmıştım Özge'nin kapısını. 

Bir yılda çok değişim oldu hayatımda. İyisi kötüsü,doğrusu yanlışı ile bir dolu deneyim kazandım. Eski karamsar,şüpheci ve duvarları olan Nuray'la vedalaştım. Hayatta Başıma ne gelirse gelsin O'nun takdiri olduğunu öğrendim;ve akışa bırakmanın huzurunu deneyimledim. Çok okudum. Her kitap kendi içime yaptığım bir yolculuğun bir parçası oldu. Reikinin şifacılık olduğunu yürekten kabul edip çok uygulama yaptım. Bu süreçte hayat karşıma yaşam yolumda bana güzellikler katacak insanlar çıkardı;bazıları da öyle olması gerektiği için sessizce gittiler. 'Hayırlısı' sonu belirsiz herşeyde söylenebilecek en temiz sözmüş öğrendim.

Evet hala arızalı noktalarım, kendimle ilgili gidecek yollarım var. Ve öğreneceklerim... Ama başlangıçta mutsuzluğundan kurtulmak için başladığım bu yolculuk tüm gelişim kitaplarının yazdığı basit ama zor bir şeyi öğretti bana:Olmak! Mutlu olmak için birşeyleri olması gerekmiyor,mutlu olunca zaten birşeyler de oluyor. Bir de insanın kendine ettiğini kimsenin ona yapamadığını.. Ben mutlu Olmayı seçtim... Bu yolda yaşadıklarımı blogda dilim döndüğünce paylaşmaya çalıştım. 

Tüm bu yolculukta en büyük Teşekkürüm Özge'ye; inanmamasına rağmen yaşadığım tüm süreçte arabayla taşıyarak ve Bennuyla ilgilenerek beni destekleyen canım kocama, bir de bu yolculuğu yaşamama izin verdiği için hayata 🙏💕

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk