Geçmişimizin temelinde saklı geleceğimiz

Bazı cevaplar bir kitap cümlesinde gelir; o an içinizde bir şey titreşir... Aslında o cümle hep oradadır. O kitap sizin için yazılmadı, cümle de!... Sadece doğru zamanı geldiği için farkettiniz okadar!... Bugün bana da öyle oldu. Yıllardır çözmeye çalıştığım konunun cevaplarını Beki İkala Erikli'nin Meleklerle Bereketi Hayatınıza Çekin kitabında buldum.

Bolluk ve Bereket Reikisi Eğitmenliği'ne uyumlanalı 9 gün oldu, her gün düzenli olarak çalışmalarımı da yapıyorum. Temel mesajları anladım; Evren'de herşey sınırsızdır, bereketi veren Yüce Güç (Allah, Tanrı, Rab) onu hepimize yeterli kılabilir. Ne istersek kendimize onu çekeriz.... Herşey iyi güzel de bu kısıtlamaları ne zaman koydum ben oraya da şimdi bu çalışmaları yapmaya ihtiyaç duyuyorum? 

Bugün bir kitap çıktı karşıma. Kitap yeni olabilir ama söyledikleri değil; sadece benim onları doğru algılayabilmem için doğru zamanın gelmesini bekliyorlardı okadar. Kitapla birlikte sorgulamalarımın temeline indim. Yaşadığım hayat da yaptığım iş de olumsuz kodlamalar yapmaya pek müsait maalesef. Bankacı olmam nedeniyle yıllardır insanların parayla olan yanlış ilişkilerine çözüm arayışımın parayla olan ilişkimi bozduğunu yeni farkettim. Bir dönem beraber çalıştığım bir arkadaşımın söylediği 'Biz yasal tefecileriz, insanları kurtarmak adına verdiğimiz krediler aslında onların hayatlarına iyi gelmiyor. Dolayısıyla bize de hayırlı gelmiyor.' sözünün yarattığı kısıtlamaların farkına vardım. Titizlik takıntısı bahanesiyle her parasal işlemden sonra ellerimizi dezenfekte edişimiz, paranın sadece zengin insanlara geleceğini kodlayan 'para parayı çeker' ezberimiz, zor kazanıldığına dair inançlarımız meğer kendimize yaptığımız en büyük kötülükmüş. Üniversite'de iktisat dersinin temeli olan 'Kıt kaynaklar teorisi' bile gencecik beyinlerimizin olumsuz kalıplarla hayata atılması için ne yanlış bir kodlamaymış meğer. 

Bugün bir kitap cümlesiyle gelen cevap ile olumsuz düşünce kalıplarımı temizleme yolunda önemli bir attım. Şimdi arınma ve yeni güzellikleri hayatıma katma zamanı... 

Şükürler olsun... 🙏🙏🙏 


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk