Karar!

Hani bazen olur ya; bir kitap okursunuz aslında konusu bambaşkadır ama size bambaşka şeyler öğretir!... Kitabı okumaya karar verdiğinizdeki düşünceleriniz de başkadır sonrakilerden siz de artık başka biri olmuşsunuzdur!... Üçüne çeker,alır götürür başka hayatlara sokar sizi ama alacağınız ders içinizde saklıdır! Kitap siz ondan ne aldıysanız onu verir size,yazıldığı cümlelerin ardında sizin düşünceleriniz,hissettikleriniz ve yaşadıklarınız gizlidir. Kelimeler içinizde hissedip aylardır kendinize itiraf edemediklerinizi vurur yüzünüze!Hiç bir şey tesadüfen olmaz oysa; olduysa zamanı gelmiştir! 
 Bu gece de bana aynen böyle oldu! Bir kitap okudum konunun içimdeki savaşlarda hiç alakası yoktu ama beni bambaşka etkiledi. Aylardır göremediklerimi gördüm içimde hissedip adını koyamadıklarımı koydum! Ve bir karar verdim! Daha doğrusu önümüzdeki bir yıl için bir yol çizdim kendime!

1) Bugünden itibaren 12 Temmuz 2014'e kadar Bennuşun ihtiyaçları dışında kendime bir çöp bile almayacağım! Dolabım yeterince kıyafetle dolu zaten!
2) İlla kitaplığımda bulunsun nasılsa bir gün okurum diye aldığım tüm kitapları okuyacağım! Kitap süs olsun diye alınmaz!
3) Bir daha hiç kimseyi küçümsemeyeceğim,suçlamayacağım ve. Bir daha kimsenin arkasından kötü konuşmayacağım! Neyi konuşursak başımıza geliyor;öğrendim!

Haydi hayırlısı o zaman!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk