Be & Nu 29.07.2013

Dört yıl önce bugündü ilk tanışmamız; dile de kolay yaşamaya da!... Bugüne kadar hayat herşeyi çok kolay vermedi bana.Hep tırmalamam, mücadele etmem gerekti ama sen çok güzel geldin bana!Beraber büyüdüğümüz şu 4 yılda en iyi arkadaşım; yıllardır inatla savunduğum en iyi çocuk benim olmayan çocuk tezimi çürüten küçük cadım oldun... Hep söylüyorum istediğin çocuğu sipariş etmek mümkün olsaydı tam senin gibi birşey isterdim;hem küçük hem de büyük; hem arkadaş hem de çocuk; hayatı paylaşmak adına herşeye uyumlanmış bir yandaş...
4 yıl önce bugündü ve göz açıp kapayıncaya kadar geçiverdi! İyiki doğmuşsun canım kızım! İyiki varlığınla renk kattın yaşamlarımıza, değiştirdin bizleri!...
Yeni yaşın kutlu olsun anka kuşum



♥♥♥

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk