Aslında!

"Kaybettiğini sandıkların kazandıklarındır belki!" Sözün aslı böyle değil aslında ama doğruluğunu başınıza gelmeden de anlayamıyorsunuz!
Bundan bir ay önce aylarımı,gecelerimi,saatlerimi verdiğim sınavda başarısız oldum ben;yıkıldım!Ama sonra hayat öyle şeyler yaşattı ki bana sınavı kazanamadığıma üzülemedim bile!Sınav nedir ki dedirtti bana!Önce kızım zatürre oldu,annem ağrıyan dişine rağmen on gün yanımda kaldı kızıma bakmak için,sonra eşimin amcası-ki aslında ikinci babam gibidir- kalp yetmezliği sebebiyle hastaneye kaldırıldı,kalbi durdu yeniden canlandı,ve en son da üç yıl canla başla çalıştığım,çalışanlarından patronlarına kadar işlediğim portföyüm elimden alındı,servisim değiştirildiİşte o zaman anladım;senin ve sevdiklerinin sağlığı yerindeyse,tüm hırslarınızı attığınızda çekirdekte mutluysanız,yaşam tercihlerinizin ödemesi ağır bedelleri yoksa geri boş!Ve iyiki diyorum;iyiki o sınavda gerilmişim,kasılmışım ve aslında cevabını bildiğim soruları yapamamışım!
Sözün özü öyle değil evet ama işin özü de öyle değil aslında!Benim egom,hırslarım yoktur diyen yalan söylüyor!Gerçekte hepimiz ufacık isteklerin,minnacık arzuların küçüçük arzuların esirleriyiz!

Sezen Aksu'nun da dediği gibi "Masum Değiliz Hiç Birimiz..."

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk