Juicejoy İzmir

Çikolatasız 21.gün çalışmamı tamamlamama yakın detoks yapmanın tam zamanıdır dedim. Ama kafamda deli sorular vardı!... cold pressed juice ne demek? bedeni nasıl temizliyor? kaç gün uygulanmalı? Sonuçlar kalıcı mı? Aylardır bu soruların cevaplarını arıyorum internette, kullanıcı yorumlarına bakıyorum, kullanan tanıdıklarıma soruyorum... İstanbul merkezli çok firma buldum ama tazelik esas yazdığı için sonunda her yerde İzmir firması olan @juicejoyizmir de karar kıldım. 2 günlük #detoxjuice programının 2.gününün ortasındayım. Şu ana kadar herşey yolunda. Yarın yazsam daha iyi olurdu belki ama heyecanlı bir insan olduğumdan bu güzellikleri paylaşmak için yarını bekleyemedim! 1.güne elma, limon, zencefil, maydanoz, salatalık, ıspanak, marul, nane karışımıyla başladım. Önerildiği gibi 2 saat sonra 2. şişe ile devam ettim. Limon, kırmızı biber ve h2o üçlüsü beni zorlar mı diye çok korktum, ama aksine hem tadı iyi geldi hem de bana güç verdi sanki. Üstelik 3.şişeye kadar hiç acıkmadım! Yine de 2 saat sonra pancar, havuç, elma, limon, zencefil ile kendimi yenilemek iyi geldi. 4.şişe içindeki ananasla kalbimi çaldı. Ananas, elma, limon, nane, h2o akşam üstü içi iyi bir destek oldu. 5.şişe yine yeşil bir karışımdı. Bu yeşil karışımlar pek bana göre değil diyordum ama yanılmışım! Karalahana, kereviz sapı, ıspanak, maydanoz, elma, limon, zencefil, salatalık uyumu akşam mislinliğimi yok etti. Rahatça yoga yapabildim. Ama en güzelini en sona saklamışlar desem yalan olmaz. Çiğ badem, hurma, vanilya özü, tarçın, himalaya tuzu içeren 6.şişe resmen tatlı bir veda gibi oldu, hiç bitmesin istedim☺️ Gün içinde metabolizmamın nasıl hızlandığını anlatamam! Sabah kalktığımda tartıdaki azalmayı görmek ise paha biçilemezdi. Bu detoksta beni de herkes gibi çiğneyecek birşey olmaması zorladı, bir de 500ml şişeleri bitirmeye çalışmak!... Ama 2.gün ona da alıştım. Daha uzun yapabilir miyim emin olamadığımdan 2 günde kaldım bu sefer. Ama bir dahaki sefere 5 günü zorlarım muhtemelen. Sağlık deposu, en renkli muhteşem lezzetler için teşekkürler @juicejoyizmir 💕🍶🍹

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk