Barış Muslu ile Yıka Beynini

Kilo takıntım herkesçe bilinen bir gerçek! Yıllardır bununla ilgili sayısız kişisel gelişim kitapları okudum;hala da okuyorum. Kimi anlık gaz verdi okurken tamam süper dedim ama uygulamayınca etkisini yitirdi,kiminden hiç etkilenmedim... Kullanılan cümleler içime işlemediğinden yarım bıraktıklarımı saymıyorum bile!... Az önceye kadar...
Bu izinde bu takıntımı çözeceğim mottosuyla okumaya başladım Barış Muslu'nun Yıka Beynini kitabını;kitabın içindeki fortmalama tekniklerini okuyup uygulayınca faydasını da gördüm.Az önce yemek takıntıma ilgili çok önemli bir konuyu çözdüm! 
Yıllardır diyet yaparım, yalnızken hiç yemek gelmez aklıma ama kalabalıklarda(ben kalabalık olmasam bile ortam kalabalık bile olsa) bütün yemekler ayrı bir güzel geliyor. Yani az önceye kadar... Az önce kitabın konusu olan bilinçaltı formatlara yöntemiyle sanırım çok önemli bir sorunumu çözdüm! (Sanırım diyorum çünkü hayalimde çödüzdüm ama uygulamasını yarından itibaren gireceğim ortamlarda göreceğim) Az önce kendimle ilgili keşfettiğim şey bu cümlelerimi ispatladı. Meğerse benim kalabalıklarda o yemeği de yemek istiyorum, o tatlı da benim olsun gözü dönmüşlüğüm hep çocukluğumda bana yüklenen 'masada varken ye bir daha bulamazsın' kıtlık inancındanmış! Meğer ben kalabalıklar içinde yemezsem bir daha yemek bulamayacağım düşüncesiyle saldırıyormuşum yemeklere! (Canlandırdığım anımda masasayız ailece. Yemekte pirzola var,yemezsem bir daha bulamayacağım söyleniyor. Nasıl etkileniyorsam bir daha giyemeyeceğim için çok korkuyorum!) Kitapta öğrettiği uygulamalarda bilinçaltımı formatladım,artık kalabalıkta yemek yerken ya bana da kalmazsa korkumu yendiğimi düşünüyorum. Tamamen sıfırlanana kadar her gün çalışmalarımı yapmaya da devam edeceğim. 
Sanıyorum bu sefer başardım... 🙏☺️ İyi geceler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk