Işığa ulaşan yolda yürürken...

Bir yıl önceydi en son dibe vuruşum. İşte başarısızdım, bu başarısızlık duygumu eve yansıttığım için evde mutsuzdum, herkesin davranışları bana itici geliyor, sözleri içime batıyordu... Kendimi iyileştirmek için ne yapabilirim araştırmaya başladım. Daha önceki psikolog denemem 'zaten derdin yokmuş, canın sıkılmış sohbete gelmişsin' gibi bir cümleyle son bulduğundan psikoloğa gitmeyi en son ihtimale bıraktım. O arada televizyon programlarından ve Twitter'dan duyduğum bazı melek ve reiki terapistlerini takip etmeye başladım. Ve kendim için ilk adımı Tuğe Işınsu ile yaptığım Regresyon ve Geçmişi Şifalandırma terapisiyle atmış oldum. 1 saatlik bir terapi bu, ardından 21 günlük bir çalışma veriliyor. 21. günde artık kendimdeki değişiklikleri görmeye başladım. Tabi daha yolun çok başındaydım. Her gün daha çok merak edip daha çok okumaya devam ettim. Bulduğum bazı Reiki terapisterinden uzaktan uyumlamalar, yönelendirmeler aldım, olumlama çalışmaları yaptım. Bu kendimi iyileştirme sürecinde en büyük aşamayı içimden akan kelimelerime gem vurmayarak yazdığım yazılarımdan aldım; sıkıldıkça, çözüm buldukça yazdım, yazdım, yazdım... Eylül ayında aslında satış teknikleri ve portföy derinleştirme uygulamaları için gittiğim bir eğitimde eğitmenimin de yönlendirmesiyle Kasım ayında kendimi Reiki hocamın evinde buldum. Okadar Usui Reiki Masterı araştırdım, Reiki ile ilgili yazılar, siteler okudum ama hep içimde bir soru işareti kaldı. Ama hocamla 10 dakika sonra Reiki 1 uyumlaması için randevulaşmıştık ve normalde bu tür konulara hiç inancı olmayan eşim bile bu kararıma 'istiyorsan tabiki' diye cevap vermişti. (O gün bunu hocama anlattığımda birşey doğruysa ve olması gerekiyorsa tüm evren ona yardım eder diye cevap verdi) Reiki 1 uyumlaması aldıktan sonra ilk 21 gün gerektiği gibi kendime uyguladım. Her gün içimde hissettiğim enerji akışı, yaşadığım değişim,arınma duygusu inanılmazdı! İlk sınavımı bankada verdim. Yıllardan beri gerek ara ara gelen küçük montanlı bakiyeler, gerek taksitli nakit avanslarla döndürmeye çalıştığım kredi kartı borçlarım konut kredimin bir aylık gecikmesinin sisteme takılması sonucunda banka tarafından inceleye alındı. Bir gün içinde yapılandırma yapamazsam işten atılacaktım. Müdürlerim umutsuzken ben akışa bıraktım kendimi ve aynı günün akşamı çözüm geldi. Tahsisi imkansız miktar ve vadede kredi talebim yakın bir arkadaşımın da desteğiyle bir saat içinde tahsis edildi.Bir hafta sonra kredi kullandırma mevzuatı tamamen değişince anladım son şansı evren kendisi vermişti bana)Reiki 2 'ye uyumlanmak için sabırsızlanıyor ama bunun en doğru zamanı geldiğinde olması gerektiğini bildiğimden acele etmiyordum. İki ay sonra birden içimden bir ses artık hazırsın dedi, hocam da onayladı ve o hafta Reiki 2 'ye uyumlandım. Artık zaman/mekan, uzak/yakın kavramları kalmamıştı benim için. Yaklaşan sınavı da şifalandırdığımız için kendimden emindim, olacaktı! Oysa ben sistemi tamamen yanlış anlamışım. Bir yandan kendim için en hayırlısını isterken diğer yandan sadece başarılı olduğumu göstermek ve kendimi ispatlamak için aslında hiç ait olmadığım bir sisteme dahil olmak istiyordum. Sınavı kazanmadığımda yaşadığım şok ve ardından gelen hayal kırıklığı duygusunu uzun süre üzerimden atamadım. Derken hayatıma aslında çok uzun senelerdir bildiğim ama inanmadığımdan merak etmediğim bir kavram girdi: YOGA! İlk zamanlar sadece kuyup bir kaç hareketi uygulamayla başladım. Okudukça daha çok okumak ve tüm hareketlerin Reikiyle birlişince yapacağı etkileri gözlemlemek için daha da çok çalışmaya başladım. Kendimle çalıştıkça temizleniyor arınıyordum ama içimdekiler dışarı vurdukça, cildimde döküntüler, kızarıklıklar oluşmaya başladı. Doktor alerji dedi ama yaptığı testler sonucunda yıllar yılı bildiğim metal alerjim dışında bir bulguya rastlayamadı. Tüm bunlar olurken en son geçen hafta evime tamamen ters bir şubeye tayinim çıktı. İlk gece çok sorguladım kendimi, neden bu kadar didinmeme rağmen olmuyordu, neden bir türlü takdir görmüyordum?Saatlerce telefonda konuştum. Sonunda bir karar verdim. Uzun bir süredir bu sisteme, bankacılığa ait olmadığımı biliyorum esasında ama yine de kendimi ispatlamak için didinip duruyorum. Bankacılıkta on beş yılı tamamlamama üç yıl kaldı. Son üç yılı Reiki ve Yoga çalışmalarıma devam ederek geçirip sonra bankacılığa veda edeceğim. Bu arada bu yolda ilerlemek isteyenler için yardımcı olmak, ve destek almak isteyenler için reiki terapileri uygulamak istiyorum. Her gece 10-12 uzaktan Reiki enerji gönderimi ve bireysel Reiki terapileri için mail adresimden bana ulaşabilirsiniz: nurayduman@gmail.com Sevgiler...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk