İnciralti Anaokulu/Montessori egitim sistemi

Gecen gün tamamen tesadüf eseri dogum yaptıgım klinikte tanıştığım ve o günden beri pek görüşmediğim bir arkadaşımın İzmirde bir anaokulu devraldığını öğrendim.Bugün de okulun tanıtım kokteyli varmış.Zaten Bennus için okul aradığımız bir döneme denk gelmesi evrene gönderdiğim izmirde iyi bir egitimi olan anaokulu arıyorum mesajlarının cevabı gibi oldu.Nasil mutlu oldum anlatamam. Körün istediği bir göz Allah vermiş iki göz!... Tabii is çıkışı soluğu okulda aldım.Elif yine kocaman gülümsemesiyle karşıladı bizi.
İnciralti anaokulu İzmir Balcovada kocaman bir bahçe icinde 3 katlı bir villada Montessori egitim sistemiyle hizmet veren bir anaokulu.Bahçede tavuk kümesinden kum havuzuna,yüzme havuzundan organik tarım alanına kadar cok çeşitli alanlar mevcut.Binanin icinde de Montesorry egitim sistemine göre dizayn edilmiş,tamamen cocuğun bireysel ilgisi paralelinde kendisini geliştirmesi için dizayn edilmiş egitim materyallerine dolu oyun odaları var. Her sabah tüm cocuklar egitim odasındaki şöminenin ortasındaki minderlerde çember olup bir gece önce neler yapmışlar,o güne dair neler hissediyorlar paylasiyorlarmis.Bir nevi terapi yani.Okulun her gün okulda bulunup cocukları analiz eden Alman bir pedagogu da var.Bay Hepke yıllarca Almanya'da bu sistemi uygulamış uzman bir pedagog.Ayrica okulun yüzme havuzunda haftanın üç günü yüzme dersi veren yüzme hocası, Fransızca,Almanca,İtalyanca bilen öğretmenleri,cocukların rahatça oynayabilecekleri bir bahçesi de mevcut.Ama herseyden önce insan geliyor ya bu okulun da basında iki güzel meleği var;Elif ve Zeynep...
Ben okula bayıldım;sizce de güzel değil mi?Dilerim Elif ve Zeynep ekipleriyle cok başarılı egitim&ogretim yıllarını beraber geçirirler....

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk