İç döküş...

Bitmeyen haftasonları istiyorum,homeoffice bir is,Bennusla birlikte hem vakit geçirebileceğim hem de çalışabileceğim günler...cok mu?
Hep diyorum;bana bir laptop,bir telefon,bir Tarayici&yazici ve şubede kasa ve operasyon işlemlerimi destekleyecek bir çalışan versinler bak nasıl satış rekorları kırıyorum! Kendimden çok eminim.isimi seviyorum,basarı duygusu en güçlü güdülerinden biri ama 2 gişe 4 duvarmarkasında sürekli birşeyleri yetiştirmeye çalışmaktan çok sıkıldım!
Siz hic bu hayata,bu dünyaya,bu ise ait olmadıgınızı hissettiniz mi?ben buaralar sık sık hissediyorum.Gunlerim çoğunlukla bedenim iste beynim evde seklinde geçiyor.Bir sıçrama yapmak istiyorum ama nasıl? Çok istersem evren bana istediğim o isi sunar mı?istemek herseye yeter mi?
Bir de denizden uzaklaşmak hic istemiyorum!bu hayattan en buyuk dileğim;belki daha zor ama daha bana uygun,yaratıcı,geliştirici bir is ve denizden uzak olmayan bir ömür!...Allah beni denizden uzaklaştırmasın!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk