Canım kızım evimizin uguru 2 yasında ;)

2 yıl önce bu sabah saat 7:42 de tanıştık seninle.Minicikti ellerin,ayakların. Gözlerin daha dünyaya alışık bile degildi. Sabah mahmurlugunu atamadan pay diye daldın hayata. Tam zamanında imdada yetişen bir mucize gibi geldin,adın daha sen dogmadan belliydi;kullerinden doğan,isildayan,parildayan Anka kuşu... Baban seni gördüğünde çok beğenmiş.Anneannen babaannen aglak,bense saskindim.. Her iki ailenin de ilk torunu oldun. Yıllarca en güzel cocuk benim olmayan cocuk mantığıyla yasamış birine göre çok iyi sahiplendim seni,sen de bana çok yardımcı oldun.benim en büyük sorunum uykusta.hasta oldugun,veya arada uykunun saptigi geceler hariç beni hic uykusuz bırakmadın!okadar rahat bir bebektin ki heryere götürürdük seni.(hala daha götürüyoruz ama biraz hayta olman nedeniyle eskisi gibi rahat durmuyorsun) tek sorunun yemek oldu(hala da öyle) 24saat yemek vermesek acım demez,yemek istemezdin.daha 1yasinda bile yokken 2 kez antibiyotik tedavisi gördün ama antibiyotik bile kar etmedi iştahını acmaya!doktorların kendi haline bırakın diyorlar ama yapamıyoruz! Yemek problemi dısında bize hiçbir sorun yaşatmadın.aramızda hep güzel bir kimya oldu.reenkarnasyon varsa daha önce kesin bir filozoftun,yada dahi!bazen öyle bakıyorsun ki korkuyorum;)
Bennusum,güzel kızım.iyiki doğmuş,iyiki aramıza katılmışsın.seçme şansım olsa gene seni secerdim!
Dogumgunun kutlu olsun...

Annen

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İçimdeki Yolculuk/Esra Özbay

Paul Mckenna / Sizi Zayıflatabilirim

Miraz Şeniz Erten/Göster Yüzünü Ey Aşk